Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Foame

Am schimbat uleiul mașinii. Nu eu personal, ci mecanicul auto. Subsemnata era ocupată să observe o baltă de ulei de motor și să se minuneze de impresia de familiaritate transmisă de aceasta. Pentru că... așa arăta uleiul în care prăjeam pe vremuri cartofi. Nu ăla aproape de a fi aruncat - of, sacrilegiu, cum să arunci ULEI??? du-te mai bine la psihiatru! Mai spălam tigaia când ajungea să conțină doar urme de funingine pe fund. 

Și mai erau budincile. Praf din plic plus lapte subțiat binișor cu apă, zahăr cu țârâita. 

Și, culmea luxului și extravaganței, o sticlă de Frutti Fresh ”de portocale”, constând în principal din coloranți care nu mai ieșeau din ceramică la spălări repetate cu detergenții de vase obișnuiți. 

Și ”take away”-ul primitiv - ghereta cu langoși. 

Și ”supa de pui” din apă cu Vegeta. Mai târziu am avansat la șnițele din soia și omletă cu ciuperci din conserve chinezești - nu știu exact ce proporție de ciuperci și ce proporție de nisip conțineau, cert e că scrâșneau între dinți. 

”Cremvuștii” erau o delicatesă. Pepsi luam la zilele de naștere. Mâncam multă, foarte multă pâine cu margarină și dulceață de măceșe. Felul doi consta cel mai adesea din cartofi, fasole, varză, alternate după buget și anotimp. Dacă lipseau, mă amenințau tăițeii cu sos de bulion (eventual condimentat). 

Vara ne făceam de cap cu salată de roșii cu iaurt, că smântâna era prea scumpă, și cu lubenițe de 15kg pe care le înfulecam la o singură masă (nu mi-a mai ieșit performanța în ultimii ani).

Scriu toate astea bine îndopată, gândindu-mă la care dintre cele minim 5 feluri de șuncă din frigider poftesc. 
Sper ca Viezurele meu să nu înțeleagă niciodată postul ăsta. 


Un comentariu:

  1. Ba bine-ar fi sa-l inteleaga zic eu. Sa nu-l traiasca pe propria piele, just, dar de inteles eu zic ca ar face bine generatiilor viitoare...Se poate si asa, dragi copii, lumea n-a fost dintotdeauna (si in unele parti inca nu e) o placinta aburinda plina de bunatati...

    RăspundețiȘtergere