Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 1 noiembrie 2012

Hobby

Dacă aș putea, eu la librărie mi-aș face veacul, printre cărți. Nu e după mine. Când am vreo perioadă mai aglomerată, mor de ciudă că nu apuc să încep vreo carte nouă sau să termin vreuna începută. Cumpăr cărți pe care nu mai am unde le caza, acum cu scuza că ne vom muta într-o casă nouă, mare, mare, unde vor avea loc toate. Boală veche, cu transmitere familială - a se vedea mama personală, în a cărei comodă pentru așternuturi, bar, vitrine se află cărți peste cărți peste cărți. Îmi amintesc și de bibliotecile bunicilor, ocupând toți pereții a două sau trei camere, plus vitrinele în care prin alte case se aglomerau bibelouri și vaze (ale noastre stau în debara, alături de borcane, eventual când mai primește mama flori ajung prin camera de zi, și atunci cu fereală, că dacă se răstoarnă și udă cărțile?). Și la socrii mei cam tot așa arată, deci nu avem șanse să scăpăm fascinației rândurilor de volumașe, nici eu, nici soțul. Mi se pare că deja am infectat și copilul cu virusul ăsta, de multe ori fuge după mine prin casă cu vreo cărticică, iar seara nu poate fi vorba de culcare fără citit.

Acum să urmărim cum stăm la capitolul ”virusări” computeristice și internautice, că deja avem câteva computere (mai multe decât numărul de adulți - dar ce spun eu, mai multe decât numărul de persoane din casă), iar cablurile de internet or something se tot aglomerează, în spatele comodei au format un buștean uriaș ale cărui vlăstari înghit mingile de ping-pong ale copilului... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu