Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Săptămâna bebelușului purtat

No, nu e nici un eveniment social, tot despre vacanța în Emiratele Arabe Unite povestesc.

Că avem Manduca, se știe. Nu am folosit-o foarte des, pentru că pruncul meu vrea perspectivă și plângea după cărucior, dar m-a ajutat în foarte multe deplasări cu avionul, pe distanțe mari, atunci când știam că nu încăpem cu căruciorul, că avem urcuș fără lift etc.

Desigur că am dotat familia cu cărucior și buggy, care buggy însă e la mama, în România, pe motiv că acolo am avea nevoie de el mai des (greșit). Am încercat pentru vacanță să împrumutăm un buggy, fiindcă mie perspectiva de a căra 15kg de copil la 30 de grade timp de ceva ore bune nu mă amuza deloc, dar nu am reușit. Așa că în ziua zborului ne-am ciondănit puțin dacă să mai luăm sau nu căruciorul, ne-am decis pentru Manduca, am încărcat valizele și copilul și duși am fost! 

Viezurino a fost purtat toată săptămâna, și, spre deosebire de alte ocazii lăsate cu scandal, a părut să îi placă! Măi să fie! 

Trebuie să recunosc, Manduca ne-a fost comodă prin aeroport, taxi, autobuz, tren, la vizitat obiective turistice gen moschee, unde oricum nu aveam voie cu căruț, dar pe mine m-a terminat de picioare. 15kg sunt 15kg, indiferent unde și cum se distribuie greutatea. Mai bine cu Manduca decât cu prunc urlător în brațe, corect. Eu una l-aș fi purtat cu plăcere când era mai mic, Manduca a sosit când Viezurino avea cam 10 zile. Atunci nu a vrut el, acum nu prea mai vreau eu :)). L-am pasat odată și tatălui personal, care s-a enervat că m-am plâns că nu e nici o distracție să rătăcești prin 40.000 de metri pătrați de mall cu pruncul agățat de tine, să nu poți să încerci un pantof sau o haină. După 5 minute nu mai comenta domnul meu nimic, după o jumătate de oră a recunoscut că atârnă destul de greu Viezurino al nostru. Ar fi trebuit să-l pozez cu bebe la purtător :)). 

Am mai văzut pe meleaguri arabe 2-3 bebei la purtător, evident ai turiștilor europeni. Nu știu cum ne priveau doamnele arăboaice posesoare de copii, că majoritatea aveau fețele acoperite, dar dădacele thailandeze, filipineze, africane cu prunci de calibrul lui Viezurino în brațe tare cu jind se uitau la Manduca :)). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu