Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 3 octombrie 2012

Am îmbrăcat mica dihanie cu mâna mea - la propriu, figurat și la pătrat! Adică am reușit - wow, lăudați-mă, că altfel îmi revine mie sarcina și am auzit că nu e politicos - să tricotez o jachețică verde pentru Viezurino. No, nici prima, nici ultima, doar singura din ultimele țâșpe luni, cam de când a descoperit creatura ce fain se poate trage de andrelele circulare ale mamei, și de toată bogăția aia de ațe, așa că renunțasem temporar la această ocupație-terapie-hobby-obsesie-desuetudine (am impresia că nu prea mai e la modă să îmbraci copiii cu hand made stuff, musai ceva Disnez sau Hello Kitty sau ”de marcă”, eventual cu hârcă pentru băieți - nu glumesc! H&M și C&A au așa ceva în ofertă pe mărimile 92-122).

Deci, capodopera în toată splendoarea, cu excepția unui nasture :))


Un comentariu:

  1. Ehei, sa stii ca te-am identificat exact dupa aceasta jachetica atunci cand mi-ai raspuns pe blog.

    Mie mi se pare perfect lucrata, iar nastureii ii dau farmecul copilariei.

    RăspundețiȘtergere