Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 17 iunie 2012

Profeții

Credeți în horoscop și preziceri?

Eu una mă mai distrez citindu-mi horoscopul, nu chiar zilnic, dar așa, de câteva ori pe an. Și înainte de a se naște Viezurino mi-l doream Leu - na, c-a ieșit Berbece (iar zodiile astea nu sunt tocma' lângă olaltă în calendar). 

O tanti româncă pe care-am cunoscut-o întâmplător în autobuz îmi cere acum vreo două zile data de naștere a Puitzului. I-o spun, crezând că vrea poate să îi cumpere vreun cadou, ori să-l felicite... Și ora? Hm... dar la ce vă trebuie ora? nu mă las eu, șocată de curiozitatea insațiabilă a femeii. Păi, dragă doamne, ea crede în ocult (sic!) și vrea să îi facă horoscopul... Oooook... ce-ar putea să strice? 

Ieri, mă sună disperată ca să mă informeze: copilul îmi va face probleme masive, că e Berbec cu ascendent în mai știu eu ce... nu e chiar sigură de chestia asta, că ceva tabele par să fie influențate de locul nașterii, și ea le are doar pe cele pentru România, unde eu nu am avut bunul simț să nasc ca să îi ușurez ei treaba, deci s-ar putea ca unele calcule să nu corespundă exact, dar... o să îmi facă maaaaari probleme un asemenea copil. Mie deja îmi stăteau pe limbă oareșce remarci acide, când tanti aruncă cireașa de pe tort: nu puteam eu, Balanță, să mă gândesc dinainte de concepție și să îmi ”torn” un plod potrivit pe zodia mea? Că și așa am făcut o prostie măritându-mă cu un Rac (la ultima verificare, eu știam că mă măritasem cu un bărbat, dar cât trăiesc învăţ), măcar copilul puteam să-l programez mai avantajos pentru mine! 

(Aici aveam două opțiuni: să fac ca toți dracii sau să mă amuz. Nu sunt sigură din ce cauză am ajuns să tratez problema cu umor, de obicei primează dracii.)

No, mulțam de informație, cucoană, din păcate pruncul e produs de-ăla, ”marfa cumpărată nu se preschimbă”... Da, dar... Dar, ce? Să-l vâr la loc și să-i spun să mai aștepte puțin ca să fie zodia potrivită? Păi, nu... dar de ce nu m-am gândit eu mai devreme la consecințe? 

Asta da întrebare ”perspicacă”, total la obiect. Trebuia să mă fi gândit mai bine și să nu divulg datele Puitzului cuiva care crede în ocult. Experiența ”rulează”*


*adicătelea rules, din englezescul ”a conduce”, ”a prima”. Am zîs!


4 comentarii:

  1. =))=)) Iertare, dar nu ma pot abtine din ras! A fost fenomenala cucoana! Ma mir cum de ne mai suporta Dumnezeu, cu astfel de specimene printre noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ea, se pare ca trebuia sa astept sa se alinieze stelele si sa fac cezariana la cerere... dar si asta dureaza mai mult de 5 minute, tot pierdeam alinierea si ma trezeam cu un copil problematic :)). Daca imi tinea teoria asta in persoana, si nu la telefon, cred ca deveneam violenta fizic cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Radem, glumim, dar sa stii ca eu mi-am dorit copilul Varsator (ca sa completeze triunghiul zodiilor de aer - cu mine Balanta si sotul Gemeni) si asa a si iesit. Din pacate insa, nu mi-a mers si faza cu Tigru din zodiacul chinezesc (am ratat-o cu cateva zile), asa ca am un Iepurila... Sa nu intelegi ca m-am strofocat foarte tare sa iasa asa. Pur si simplu s-a nimerit (sau poate s-au aliniat stelele corect :)). Dar nu m-am gandit pana acum sa ii fac horoscopul sau sa ii prezic viitorul in vreun fel legat de data si ora nasterii. Asta deja mi se pare de domeniul SF-ului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sabina, si eu ma gandeam ca daca vine cu ceva saptamani mai repede, cum am visat toata sarcina ca se va intampla, iese Varsator, poate si Tigru... eu stiam ca Tigrul s-a terminat pe 16 februarie in 2011, Iepurul meu a mai sezut 6 saptamani bune dupa, cum era si planificat. Acuma, zodie incolo sau incoace, imi alint cu maaaaare placere Iepurul, asa cum e el, nu-mi doresc nici un alt animal de companie :)). Saracii copii, ce-or sa mai gandeasca ei despre noi, cand vor citi pe-aici ca adulti...

    RăspundețiȘtergere