Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 21 mai 2012

Raport de weekend

Venisem acasă pusă pe scris, decisă să profit de orele în care nu am odorul lângă mine, să tragă de cablu, să clăpăcească tastatura la patru mâini cu mine, să urle că și-a vârât capul sub canapea, dar de scos nu mai știe... 

Ce am făcut în loc de scris: curățenie (că de vineri până acum s-au adunat multe chestii pe podea), mâncare (ciorbă de văcuță, dovleac la aburi, tăiat un broccoli cu care nu știu ce să fac), curățenie în frigider, a doua cafea pe ziua de azi. 

Despre ce voiam să scriu: despre plimbările cu bicicleta din weekend... Puitzul a răcnit din toți bojocii de cum l-am pus și până l-am scos din remorca Burley. Ce nu-i place? Pot doar să presupun că detestă curelele și nu e prea încântat de zgâlțâituri, că de dormit, hrănit, băut, schimbat scutec, schimbat haine, pus și scos două pălării și o șapcă de soare am încercat fără succes. No... cam atât. 

A... și se joacă cu mingea. I-o dau și mi-o rostogolește înapoi. A priceput principiul jocului cu cineva ȘI cu mingea, până acum nu prea am avut succes în tentativa de a-l iniția în această taină. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu