Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 14 mai 2012

Transport internațional

V-am mai spus ce mult o plac pe cumnata mea? Dacă nu, aflați acum. Și mă încântă că am devenit amândouă mămici în același an, deci verișorii se pot numi de aceeași vârstă. 

Ce fac două proaspete mămici de pitici în concediu de maternitate? Mai schimbă din când în când impresii despre copii. Și pachete - pentru copilași, evident :). 

Am primit de curând pachetul cu papucei Tikki, pantofiori Melania, o șepcuță nostimă și alte îmbrăcăminți și jucării super drăguțe pentru Puitz. Și mult lăudata batistă a bebelușului, pe care subsemnata nu o avea în dotare, întâi pentru că pe meleaguri teutone nu prea se poartă, în farmacii nimeni nu pare să fi auzit de ea, și apoi pentru că Puitzul nu a prea fost mucos, deci am neglijat achiziționarea arsenalului de vânat și anihilat muci. Nu e cazul cumnatei mele, care m-a fericit cu obiectul - și spun fericit, pentru că în ultima lună bebeul a răcit de două ori și a făcut mai ceva ca T-Rex când am încercat să-i ușurez mucii și suferința aplicând para de cauciuc în nări. Deci mulțumiri călduroase și pe această cale! 

Acuma sunt extrem de curioasă cât de șocat va fi Puitzul, care iubește aspiratorul, când voi intenta să-l aspir pe el în nas :))))))

Între timp, fără să îmi bănuiască dubiile, un Puitz sănătos și vioi se joacă cu Pull Along Snake și cu o broască de lemn gen turnuleț din cuburi, 5 piese. Inutil să precizez că din momentul în care Puitzul le-a dezmembrat pentru prima oară, cele 5 piese nu s-au mai întâlnit în formație completă, cel puțin una dintre ele fiind mereu dispărută în misiune pe sub vreo mobilă :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu