Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 7 mai 2012

Despre alimentație aplicată pe Puitz

No bine... în seara asta eram în pană de inspirație cu cina copilului (nu că ar fi prima oară) și am căutat pe Diversificare.ro o rețetă simplă după ingredientele din dotare. Conform criteriilor, am rămas la Mic dejun cu fulgi de ovăz și fructe. Simplu și rapid de preparat. 

La final, dintr-o inspirație de moment, decid să nu amestec toate ingredientele, ci prepar doar o foarte mică porție, să testez dacă Puitzul o ingurgitează sau mă fericește scuipând-o pe mine. N-a scuipat-o, dar nici prea încântat n-a fost, la ultima linguriță a început să dea semne că nu mai vrea - nu m-am foarte mirat, având în vedere că și mie mi se părea total fad amestecul. Nici dulce, nici sărat, nici în nici un alt fel, din păcate. Fără îndoială, sănătos și nutritiv, dar tocmai începea să îmi pară rău după pară, că avocado mai aveam o jumătate, când mi-a venit ideea să îi ofer Puitzului doar amestecul de pară cu avocado. WOW! L-a lins aproape de pe recipient și ar mai fi vrut, dar îmi lipsea para. 

Ce vreau să spun nu e că rețeta cu pricina ar avea ceva rău, dimpotrivă chiar. Deși la prima vedere mi s-a părut ușor exotic amestecul de pară cu avocado, trebuie să recunosc că e decent la gust, iar scorțișoara îl aromează plăcut. Problema - a mea și a Puitzului, cred - e cu cerealele. Am tot testat, dar și lui (ca și mie, și spre deosebire de taică-su) nu-i place decât grisul, orezul și un anumit fel de muesli. Hrișcă, ovăz, combinații de cereale... doar camuflate bine-bine sub muuuuuult piure de fructe, sau cantități infime în sosuri, cu mult, mult lapte îndulcit cu miere sau sirop de arțar. Următoarea încercare o voi face folosind ”furajele” de mai sus sub formă de făină în diverși biscuiți sau chiar în pâine (tot pe Diversificare.ro am găsit această rețetă de pâine cu semințe), și dacă nici asta nu are succes, rămânem la ”clasice” - gris, orez, făină de grâu... 

Ce-om face? La tăți ni-i greu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu