Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 2 aprilie 2012

Mă numesc mami de Puitz și sunt dependentă de cumpărături

Mă declar oficial dependentă de cumpărături - și anume, din raionul pentru copii (logic!). Mai precis, am o boală gravă pe body-uri. În toate culorile, formele și imprimeurile. Detest bluzele ce se iau peste cap, majoritatea au decolteul prea îngust (ca să nu spun că pruncul meu are capul prea mare pentru vârsta lui, cum mi-a sugerat amabilă o vânzătoare), inclusiv cele cu nasturi pe umeri abia se pot trage peste cap. Și asta aproape indiferent de firma producătoare. Pe când la body problema nu exista, se pare că pe astea le știu produce pe măsură. Plus că nu mi se ridică la spate, să lase copilul cu șalele goale, nici nu se rulează în sus pe sub salopetă, astfel încât pruncul să urle în cărucior pentru că are la spate un cârnat gros de un deget pe care e nevoit să se sprijine, și pe care tu, mamă oricât de grijulie, nu îl vezi, sau, dacă îl observi, ai dificultăți serioase în a remedia problema pe loc, mai ales iarna, pe sub vreo jachetă.

Dependența am recunoscut-o când, azi dimineață, văzând o reclamă în ziarul local cum că ceva supermarket are azi la ofertă body-uri, îmi făceam planuri cum să ajung eu acolo fără mașină (că a luat-o soțul pe motiv de îngheț), cu autobuzele care trec tot la două ore, fără să am absolut nimic altceva de cumpărat de la respectivul supermarket, ba dimpotrivă, cu FOARTE multe lucruri de rezolvat în și din casă :).

Sunt curioasă cine ce mai cumpără numai așa, de dragul de a avea toate variantele posibile în dotare (cu excepția pantofilor :D)

3 comentarii:

  1. Si mie imi plac body-urile, sunt foarte practice. Poate scrii si despre cum a fost cu diversificarea, sigur mai sunt si alte mame in afara de mine care vor sa afle cat mai multe despre acest subiect! :D

    Ah, si dintii... numai rapizi si nedurerosi nu sunt! :( Dar trecem noi si peste asta! O zi faina-ti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diversificarea... no, aici recunosc ca nu sunt mare experta. O sa incerc sa sintetizez experienta noastra haotica in diversificare, in speranta ca nu va incurca mai mult decat sa ajute. Iar despre dinti, respect, numai de bine, si sa iasa cat mai repede, sa scapam odata, poate apuc si eu un somn bun cu aceasta ocazie. S-au retinut sugestiile :D

    RăspundețiȘtergere