Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 11 martie 2012

Noua amantă a soțului meu

Mda, are una nouă. Și da, știu cine e, cum o cheamă, unde locuiește, tot, tot. Știam și de cea veche, ajunsesem chiar să mă obișnuiesc cu ea, o întrebam deja de sănătate, mai schimbam și noi o vorbă. În timpul sarcinii mi-a fost alături când soțul era la serviciu, jucam împreună Farmville pe Facebook și ne dădeam pe net. Am scris împreună chiar celebrele liste - pentru maternitate, pentru când venim acasă cu copilul, pentru camera copilului, pentru îngrijit copilul ca la carte. Dar cea veche, oarecum contemporană cu începutul relației noastre, nu-i mai plăcea, deși îi plătise vreo 4 operații estetice majore. Cică începuse să dea rateuri... 

Uneori îmi vine să o omor pe asta nouă, alteori o iert și îmi văd de treburi, înțelegându-le celor doi împricinați simbioza. Poate că sunt mai fraieră de felul meu, ce să fac, vina mamei mele, care așa m-a crescut și educat (sic!). Poate ar trebui să îmi găsesc și eu un amant, mai știi, conform înțelepciunii populare ”cui pe cui se scoate”... însă când mă gândesc că din categoria asta face parte și ”unde dă mama, crește”, am dubii asupra înțelepciunii respective, indiferent cât de populară. 

Reluând de unde am deviat: subsemnata a hrănit, îmbăiat și culcat copilul, în vreme ce soțul se ocupa să proiecteze o casă nouă cu și pentru noua amantă. Sick, nu-i așa?

Nu știu exact ce face în acest moment, pentru că m-am refugiat în lumea virtuală, cu Puitzul adormit lângă mine. Am citit ceva de pe ta-su - blog de tată și i-am trimis și lui un link, cu specificația ”de citit urgent”, sunt curioasă dacă a apucat să își verifice mailul. Posibil însă că nu a apucat, pentru că altfel mi-ar fi trimis și mie o confirmare pe messenger sau pe skype, că doar așa comunică oamenii moderni cu omologii lor aflați în camera de alături, strigătele ar trezi copilul. Și dacă ar fi terminat treburile cu amanta tot așa, îmi dădea el un semn de viață virtual. 

Și cum scopul postării era să o demasc public pe netrebnica acaparatoare de tați de familie, luați aminte: o cheamă MacBook Air, e argintie, rapidă și plină de apps, și mi-a prins în mreje ”jumătatea”. Doamnelor, dacă o vedeți cumva dând târcoale soților voștri, vă spun de pe acum că nu aveți altă șansă decât să învățați să conviețuiți civilizat în ”menage a trois” :D.

2 comentarii:

  1. Stiam eu ca nu era chiar ceea ce parea in primele randuri! :)) Tehnologia asta, ce face din om! :p

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crengu: iau in considerare varianta implantarii unui cip wireless si a unei tastaturi la prima operatie estetica pe care ma voi incumeta sa o fac :))))). Ca buze colagenate, marime XXL la sutien si coapse de statuie greceasca nu mai intereseaza publicul spectator (nu ca as poseda eu articolele respective :)).

    RăspundețiȘtergere