Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 10 martie 2012

Mă dau pe blog-uri

... și nu mă mai satur să citesc lucruri interesante despre burtici, mămici, prichindei și prichinduțe. Am plonjat într-o lume nouă, din care extrag cu nesaț informații, idei, link-uri utile, comicării și opinii/experiențe. 

Evident că știam și înainte ce e acela un blog, ba chiar avusesem mai multe tentative nereușite de a ține unul, dar nu mi se părea interesant nici ceea ce citeam, nici ceea ce scriam sporadic. Probabil interesul de la ”mămicie” mi se trage. Dacă o iau cronologic, precursorul blogosferei au fost grupurile de pe site-urile pentru gravide, care aveau proprietatea de a se dedubla rapid și pe Facebook, și odată cu apariția Puitzului, logic, site-uri și grupuri pentru mame, cu aceleași proprietăți magice de dedublare :). 

Într-un simpatic grup de mămici din orașul studenției mele am citit pentru prima oară blogurile a două mămici spirituale, Sabina și Raluca. Apoi, cineva a postat un link la blogul marieimirabela, care mi-a plăcut atât de mult încât nu mă mai puteam opri din citit. Da, am citit TOATE postările, de la începutul blogului ei până astăzi :)). Și de la blogul ei am ajuns la cel al lui Zu, și la multe altele pe care le citesc cu nesaț. Despre copii, diversificarea alimentației, despre alăptare și mâncare raw (recunosc că încă nu știu exact cum vine asta, sunt în curs de documentare), despre produse diverse pentru copii și despre viață în general, la modul serios sau amuzant. Îmi ia o groază de timp să sap și să-mi stabilesc prioritățile la citire, și recunosc că zilele astea abia aștept să adoarmă copilul, sau să îl preocupe vreo jucărie îndeajuns de mult ca eu să mă ocup de blogosferă :). Al meu soț, deja exasperat de relația mea cu grupurile de pe Facebook, e destul de sceptic și nu prea are la suflet noua mea preocupare :). Well... măcar nu joc Farmville (când mă vede el) :D. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu