Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 22 martie 2012

Lamentare virtuală

Lumea virtuală e populată cu aceleași caractere pe care le cunoaștem și în viața reală. Și nu e deloc ideală :). Nu că aș fi eu vreo idealistă în lumea reală... se pare însă că în cea virtuală eram, pentru că mă așteptam la mai multă politețe, la mai multă înțelegere, și asta pe motiv că un necunoscut nu are de ce să mă judece ca și când ar ști totul despre mine după primele 3 cuvinte postate de mine pe care le-a citit în viața lui. Nici în lumea virtuală nu avem loc unii de alții? Se sfârșesc biții, ne taie ăștia serverele, sau ce nenorocire se întâmplă, de nu se poate trăi în bună înțelegere nici măcar într-un spațiu unde, dacă ceva te enervează, ești la un buton distanță de pace și liniște, și nimeni nu te obligă, nici nu te verifică dacă ți-ai distrus neuronii citind ceva ce nu îți place sau ai migrat spre pagini mai pline de armonie.

Dau în depresie virtuală!

4 comentarii:

  1. Ce s-a intamplat? Cine n-are loc de tine online? Povesteste-ne, da-o anonima... cum vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Sabina: Niste mami nemtoaice pe care le apuca regulat 'curatenia de primavara' a grupului. E chiar nostim, au fost certuri pe grup cum ca admina nu era de acord sa primeasca noi membre, si de ce, asa ca pana la urma au primit, iar acum se cearta ca alea noi nu scriu, de ce nu scriu, ca nu se face numai sa citesti si sa nu scrii - dar daca scrii oricum se reped la tine ca ulii si iti demonstreaza cu forta ca nu ai dreptate :). Te apuca rasul, mai ceva ca la gradinita! Ieri am comentat si eu asa, intr-o doara, ca poate nu toata lumea are tot timpul ceva inaltator de nou de impartasit, si ca ar fi destul de idiot sa scriu tot la doua comentarii ca da, sunt de acord intru totul cu x, numai ca sa fac trafic, ca de-aia exista buton de Like, si cateva s-au stropsit rau ca nu despre mine era vorba in propozitie :)). No, cam asta a fost ideea, cumva 'Cand vorbesti cu mine tu sa taci' :)). Si da, astept curioasa sa vad cum se incheie disputa, pentru ca apoi cred ca ies din grup, PMS am si eu, ma scutesc de-al altora :)).

      Ștergere
  2. Depresie virtuala? Nuuuu, te rog, nu e cazul. :) Bagatori in seama si datatori cu parerea sunt peste tot si in lumea asta internatutica mai ales!

    Vorb-aceea, mare ti-e online-ul, Doamne si tot mai apar servere! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Crengu: Bine zis :))))) Daca e la moda tot ce e virtual, imi virtualizez si depresia, doar n-o s-o tin p-aci sa ma deranjeze in spatiul locativ :D

      Ștergere