Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 7 martie 2012

Cum am descoperit avocado

Trebuie să spun: copilul meu mănâncă avocado! Yep!

Bineînțeles că știam cum arată și ce este avocado și înainte, și chiar îmi place la nebunie guacamole mexican, din care am consumat cantități industriale în excursia noastră în Statele Unite, dar nu știam cum se gătește, și nici nu mă interesa prea mult. Am încercat o singură dată o rețetă, a ieșit oribil - acum știu și de ce, că luasem avocado necopți. Greșeală frecventă printre neștiutori într-ale avocado-ului, din câte citesc pe blogosferă.

Așa că am consultat blogul unei mămici deosebite și am preparat avocado după rețeta aceasta, dar cu puțin pui în loc de pește, pentru că numai asta aveam în casă. A ieșit foarte gustos, suntem la a doua repetare și Puitzul mănâncă. Entuziasmul meu nu mai are limite.

P.S. De pe același blog am preparat și rețeta de papanași, tot un succes răsunător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu