Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 8 martie 2012

Ce-mi vine acum în minte

”Cu măselele lui multe
Roade merele mărunte,
Roade perele cărunte (n-am găsit altă rimă, să trăiți!)
Roade...”

Aoleu, poetesă trebuia să mă fac!

Și din altă categorie, tot amuzantă: 
”Nu mergem cu copil așa mic în Egipt!” mi se spune, de parcă aș fi propus un concediu în junglă. ”Că asistența medicală așa și pe dincolo...”. OK, argument pertinent de părinți preocupați, pe care îl demontez spunând că la hotelul la care am fost noi hăt, cu milenii în urmă, prin 2006 (când cu atentatele de la Dahab, petrecute exact în ziua în care am zburat noi încolo) era inclusiv medic, farmacii destule, care eliberau  nesperat de multe preparate fără rețetă... ”Dar batista bebelușului?„... păi, presupuneam eu că pe aia o poți aduce de acasă și ruga pe cineva să te lase să conectezi dispozitivul la aspirator - părere de neutilizator de batista cu pricina, că pe meleagurile mai mult sau mai puțin civilizate ale Germaniei nu prea e la modă. ”Și dacă se pierd bagajele și rămâi pe-acolo fără batistă?”. Asta mi-a pus capac :)). Prin urmare, Egiptul ca destinație de concediu în patru sau mai mulți plus copiii aferenți este învins prin K.O. de către... batista bebelușului! Vivat Academia!

Din ciclul ”Am dublă personalitate zoologică și-o dezvolt pe-a treia” (Zu are niște postări super drăguțe pe tema):
Copilul a primit de Crăciun animalul ăsta legănător, foarte simpatic dealtfel, pe care Moș Crăciun l-a găsit pe net sub fioroasa denumire de dinozaur.
OK, dinozaur în sus, dinozaur în jos, dragă dragă animal, toate bune și frumoase. Aud o opinie cum că seamănă cu Shrek - ha, ha, da, și asta, și fac greșeala să îl întreb pe Fratello personal ceva despre ”bau bau”. Nedumerire în publicul ascultător (la telefon) al descrierii animalului cu pricina. Eu nu, că ți-am trimis poze cu nepotul făcute sub brad, nepotul călare pe animal... ”Aaaa... capibara ăla verde”, își amintește el. Capibara? Jeeeez! 

Pentru exemplificare, portret de capybara (zice doamna Wikipedia că asta ar fi gafia corectă). Bun, nu e verde, dar și producătorilor de jucării le sunt permise licențe poetice. 




2 comentarii: