Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 8 martie 2012

Bormașina reloaded 4.2.3.

Yep, se forează iar în pereții băii. Având în vedere că ieri seară când să fac baie Puitzului am descoperit întâi că nu curge apa nici la duș, nici la vană, apoi a curs cu rugină, apoi iar s-a oprit, că se înfundaseră plasele de la garnituri cu rugină - nervi, copil mârâit, amânat cina și culcarea și toate binefacerile ce decurg de aici, sunt foarte curioasă ce dezastre se vor petrece astăzi. A, și în timp ce scriam a apărut și preferatul meu, aparatul de uscat pereți, ce va fi montat - ghiciți, dacă mai era nevoie - în baia de oaspeți, perete în perete cu dormitorul! Somebody please shoot me! Simt că apartamentul ăsta încearcă să ne comunice ceva. 

2 comentarii:

  1. :-)) iti dai seama ca m-a apucat rasul, fix cand citesc asta imi baraie o bormasina in cap! Daca apartamentul meu vrea sa imi spuna ceva, eu ii sugerez sa apeleze la alt ton - vorba dulce mult aduce... pe moment nu mai sunt dispusa sa ascult :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zu: deci... eu iubesc bormasina noastra, aia de-am primit-o cadou de ziua mea de la barbatul meu, dupa ce ne cunosteam de aproape 8 ani si a dedus el pana la urma ca nu glumesc cand spun ca eu asta imi doresc de ziua mea (stii ca avem aceeasi zi de nastere - nu stiu insa anul, banuiesc doar ca ar putea coincide si ala). Dar nu aia era azi in functiune, ci o bormasina mare si rea de instalator :))

    RăspundețiȘtergere